Видалення відгуків
Правила написання відгуків на сайті та умови їх видалення

Яким чином видалити небажаний відгук?

Поруч із кожним відгуком знаходиться посилання "Скарга". Кожен користувач може нам допомогти і повідомити таким способом про неприйнятний відгук, що значно прискорить роботу модераторів.

Хочемо звернути увагу на те, що скарга - це не причина для моментального видалення відгуку, а прохання користувача розглянути відгук на порушення правил розміщення.

Ми просимо не забувати, що на нашому сайті можна залишати як позитивні, так і негативні відгуки. Ми не займаємося вирішенням суперечок.

Якщо ви не згодні з відгуком користувача про вашу локацію, скористайтеся можливістю відповідати на відгуки, щоб вирішити питання з клієнтом. Ми розуміємо, наскільки вам неприємні негативні відгуки, але ми впевнені, що тільки публічне обговорення допоможе вам знайти порозуміння з вашими клієнтами. Також, просимо не забувати про те, що відгуки про вашу локацію - це, перш за все, результат наданих вами послуг.

Причини видалення відгуку

Ми прагнемо, щоб відгуки та оцінки користувачів були об'єктивними, корисними і правдивими. Усі відгуки проходять премодерацію, але й це не гарантує того, що відгук буде точним, чесним і корисним.

Основні причини видалення відгуку:

  • відгук містить матеріали, що порушують авторські права;
  • відгук містить нецензурні вирази, образи, провокаційні висловлювання;
  • відгук ганьбить ім'я третьої особи/зазначена особиста інформація про третю особу;
  • є вагомі підстави вважати, що відгук містить неправдиву інформацію;
  • більша частина відгуку складається зі спойлерів;
  • неможливо точно визначити, що відгук саме про ту локацію, на сторінці якої залишено відгук;
  • адміністрація сайту розцінила відгук як небажаний.